Blogi > Tiedote: Agritek Oy:n edustusten jatkuminen SSO Maatalouden toimialueella

18.9.2020

Tiedote: Agritek Oy:n edustusten jatkuminen SSO Maatalouden toimialueella

SSO Rauta-Maatalous Oy lopettaa kone- ja varaosakaupan liiketoiminnat 30.9.2020. Sen myynnissä on olleet mm. Agritek Oy:n edustamat konemerkit (mm. New Holland, Case IH, Kverneland , Joskin ja Potila), joiden myynti jatkuu alueella muiden jälleenmyyjien toimesta.

Uutena jälleenmyyjänä aloittaa Karjaan Rauta, joka ottaa 1.10.2020 alkaen myyntiinsä Agritekin maahantuomat Case IH- ja New Holland -traktorit ja -puimurit sekä Trima -etukuormaimet ja Zuidbergin etunostolaitteet. Karjaan Rauta vastaa myös koko alueen varaosapalvelusta. Yrityksen päätoimipaikka on Lohjalla. Työkonemyynnistä vastaa lokakuun alusta AgTech -niminen perustettava yritys, joka toimii samassa osoitteessa Karjaan Raudan kanssa.

Salon, Someron ja Kemiönsaaren alueilla konemyynti hoidetaan jatkossa Turusta ja Loimaalta käsin nykyisten jälleenmyyjien RL-Traktorin ja Loimitraktorin toimesta. Salon alueen varaosatoiminnasta vastaa toistaiseksi Salon Konehuolto Oksanen Oy. Nummelassa varaosia myy huoltoyritys Maskinservice B. Lindqvist.

SSO Maatalouden varaosamyynti loppuu 18.9.2020

SSO Maatalouden varaosamyynti loppuu varaston tyhjennyksen vuoksi Salossa ja Nummelassa jo perjantaina 18.9.2020.

Kiitämme kaikkia kone- ja varaosakaupan asiakkaita menneistä vuosista!

Teemat: Vilja, S-Rauta, Hevos- ja eläintarvikkeet, Ajankohtaista, Maatalous, Koneet