Blogi > Tiedote: Halikon Eläinmaailma siirtyy liiketoimintakaupalla Musti & Mirri Oy:lle

21.11.2018

Tänään on allekirjoitettu sopimus Halikon Eläinmaailman liikkeenluovutuksesta SSO Rauta-Maatalous Oy:n ja Musti ja Mirri Oy:n välillä. Sopimuksen mukaan Halikon Prismakeskuksen kauppakäytävällä sijaitsevan toimipaikan liiketoiminnat siirtyvät Musti ja Mirri Oy:lle 1.1.2019 alkaen.

Musti ja Mirri Oy on vuonna 1988 perustettu lemmikkieläintarvikkeiden erikoisliikeketju, jolla on yli 120 liikettä ympäri Suomen. Sen lisäksi yrityksellä on toimipaikkaverkostot myös Ruotsissa ja Norjassa.

Liikkeenluovutuksessa Musti ja Mirri Oy:lle siirtyvät toimipaikan liiketoiminnot, varastot sekä 3 työntekijää, jotka jatkavat tämän palveluksessa vanhoina työntekijöinä. Musti ja Mirri Oy jatkaa tiloissa SSO:n vuokralaisena. Alkuvuonna toimipaikan valikoima ja sisustus päivitetään vastaamaan yrityksen omaa myymäläkonseptia.

Tehty liiketoimintakauppa ei vaikuta SSO Rauta-Maatalous Oy:n muiden toimipaikkojen valikoimiin, vaan yritys jatkaa lemmikkieläin- ja hevostarvikkeiden myyntiä entisellään kaikissa rauta- ja maatalouskaupan myymälöissä eri puolilla SSO:n toimialuetta.

Lisätietoja:

SSO Rauta-Maatalous Oy, toimitusjohtaja Vesa Tyykilä, 044 7705271