Blogi > Tiedote: Pilkemaster -klapikoneet SSO Maatalouden myyntiin

24.9.2019

Tiedote: Pilkemaster -klapikoneet SSO Maatalouden myyntiin

SSO Rauta-Maatalous Oy ja Agromaster Oy ovat tehneet yhteistyösopimuksen PILKEMASTER -klapikoneiden myynnistä.

SSO MAATALOUDEN työkonevalikoima laajenee entisestään, kun yritys aloittaa Pilkemaster -klapikoneiden myynnin vielä tämän syksyn aikana. Agromaster Oy on Lemillä, lähellä Lappeenrantaa sijaitseva konevalmistaja, jolla on yli 20-vuotinen kokemus klapikoneiden valmistuksesta. Yrityksellä valmistamilla Pilkemaster -koneilla on jo yli 15000 käyttäjää ympäri maailman. Suomessa koneet ovat tulleet tunnetuiksi helppokäyttöisyydestään ja ainutlaatuisista ratkaisuistaan. Yrityksen uusin Pilkemaster GO –malli on suunniteltu erityisesti kuluttajille ja sopii siten yhä useammalle metsänomistajalle, mm. kesämökkiläisille.

Salon alueella Pilkemasterin edustus siirtyy SSO Maataloudelle Seppo Kuisma Oy:ltä. Muita jälleenmyyjiä Pilkemasterilla ei SSO Maatalouden toimialueella ole viime aikoina ole ollut. Myynti aloitetaan yrityksen kaikissa toimipaikoissa, eli Salon lisäksi Somerolla, Perniössä, Kemiössä ja Nummelassa. Myynti käynnistetään loka-marraskuun vaihteessa jokaisessa toimipaikoissa järjestettävällä työnäytöstapahtumalla.

Lisätietoja: www.pilkemaster.fi

pilkemaster