Blogi > Tiedote: Volant -työlaitteet SSO Rauta-Maatalouden myyntiin

25.10.2019

Tiedote: Volant -työlaitteet SSO Rauta-Maatalouden myyntiin

SSO Rauta-Maatalouden työkonevalikoima laajenee entisestään, sillä yritys on aloittanut lokakuussa VOLANT –työlaitteiden maahantuonnin ja myynnin Suomessa.

VOLANT on puolalainen perheyritys, joka on erikoistunut pelkästään traktorin etukuormaimiin, kurottajiin ja pienkuormaimiin kiinnitettävien työlaitteiden valmistukseen. Valikoima on erittäin kattava mm. karjatilojen tarpeisiin. Myös lumityökoneet, nivelaurat ja hiekoittimet kuuluvat yrityksen tuoterepertuaariin.

Volantin tuotteita ei ole aiemmin myyty eikä myöskään esitelty Suomessa. Yhteistyö aloitettiin kokeiluluonteisesti esittelemällä tuotteet Jyväskylässä järjestetyssä KoneAgria –näyttelyssä edellisviikolla. Siellä SSO Maatalouden osastolla oli esillä 15 erilaista Volant -työlaitetta, joten valikoima oli varsin kattavasti esillä. Nämä uudet tuotteet saivat asiakkailta heti erinomaisen vastaanoton, sillä näyttelyn aikana myytiin jo kymmenkunta erilaista etukuormaimen työlaitetta. Koska tuotteiden hinta-laatusuhde näyttää olevan erittäin sopiva Suomen markkinoille, yhteistyötä on päätetty jatkaa. SSO Rauta-Maatalous etsii Volantille myös muita jälleenmyyjiä, jotta tuotteet saadaan valtakunnalliseen myyntiin.

Vesa Tyykilä
SSO Rauta-Maatalous Oy